Klacht AEG: Lagers defect 4 jaar jong AEG wasmachine

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286377
Gebruiker
Samsamsam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

AEG wasmachine, de beste gekocht die je kon krijgen samen met een warmte pomp droger en koelvries combi, totaal ruim 2800 euro.
Ruim 1100 euro betaald en na 4 jaar de lagers er uit,
" u wast teveel " is het antwoordt van AEG.
Reparatie kosten 300 euro.
Belachelijk voor een toestel van 1100 euro en de kwaliteid vam aan C merk

De oplossing

Gratis reparatie, de lagers zijn onder bemeten ten opzichte van het vul gewicht van de trommel (8 kilo)
Mijn auto rijdt 150.000 km op de zelfde lagers.

Er zit ook 10 jaar garantie op de motor.
Kwaliteit is veel te laag en zoals te lezen op deze site zijn er meer mensen die dit zo ervaren.
Voor 1100 euro koop je een "cadillac " mag je iets verwachten en die mening deelt de winkelier ook

1 reactie

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    In ons systeem zie ik dat het laatste bezoek van april 2015 is en toen heeft u uitleg gekregen over het apparaat. De conclusie dat de lagers nu kapot zijn, is dus niet gesteld door onze technicus ter plaatse.
    Aangezien het apparaat 6 jaar oud is, zullen er kosten zijn voor een dergelijke reparatie. Wij zien geen reden om daarvan af te wijken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Samsamsam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgens winkel waar toestel 4 jaar geleden is verkocht reageert AEG al 3 maanden niet. Neemt u maar contact op met winkelier. Zie uw gegevens, Daarbij ging de uitleg over de droger welke ook niet deugd en inmiddels al zwaar aan het verroesten is. (Ook 1000 euro) Ik zal hier een nieuwe klacht over aanmaken dan kan ik foto's uploaden. De roest was na aankoop al aanwezig maar werd afgedaan door de monteur als slijtage
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen