Klacht AEG: Lavatherm 55840 ook bij ons stuk

# 82033
JO

In 2011 kochten wij voor ons vakantiehuis een Lavatherm 55840. Aangezien wij enkel in de vakantieperiode gebruik maken kunnen wij berekenen dat deze machine ongeveer 30 keer is gebruikt. Deze machine staat in een ruimte waarin het niet vochtig is. Ook bij ons lijkt het erop dat de machine geen elektriciteit meer neemt. Voor een machine van deze leeftijd en van dit gebruik is dit niet acceptabel. De machine staat niet in Nederland.

1. Kosteloze reparatie in het vakantiehuis in Frankrijk,
2. Compensatie van minimaal de helft ( ongeveer 250 euro )van de aankoopprijs van een nieuw aan te schaffen condens droger,als mogelijkheid 1 te kostbaar is.

AEG
    Het apparaat is reparabel maar dient wel in Nederland te staan. Wij zien geen aanleiding om u te compenseren zoals u voorstelt.
    JO
    Waarom moet het in Nederland staan? Als ik een apparaat koop , dan zit daar niet de restrictie bij "alleen te plaatsen in Nederland" U legt uw probleem terug bij mij. Graag een andere oplossing
    AEG
    Het staat u uiteraard vrij om het apparaat ergens anders te plaatsen maar u kunt dan geen aanspraak maken op onze service. Wel kunt u contact opnemen met de lokale servicedienst van Electrolux.
    JO
    Stuurt u mij maar de te repareren onderdelen. Deze klacht komt zo vaak op internet voor dat ongetwijfeld u weet wat er vervangen moet worden
    JO
    Waardeloze manier om een klant te behandelen.Deze firma wordt uit mijn lijst geschrapt van bedrijven waar ik bij inkoop.

JO

Ook een klacht indienen over AEG?