Klacht AEG: Machine reageert nergens op.

Klachtnummer
# 181922
Gebruiker
G.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ook na goed onderhouden machine nogmaals helemaal te hebben schoongemaakt reageert deze niet. Een doorgeslagen stop in de meterkast was niet aan de orde. Machine is aangekocht op 14 april 2011. Dit valt dus nogal tegen van gerennomeerd merk.
Zou graag van Aeg vernemen (via onderzoek of uit ervaring) wat er aan schort. Lees dat printplaat in machine inferieur is. In dat geval zou ik graag een beroep doen op coulance en een degelijke printplaat geplaatst hebben in mijn 5 jarige machine die alleen halfjaarlijks 5 x per maand draait.

De oplossing

Wil graag dat AEG typische problemen volgens coulance regeling oplost.

2 reacties

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Goedemiddag,

    Wij vinden het jammer te vernemen dat u problemen ervaart met uw wasdroger.
    Om na te kunnen gaan wat er aan de hand kan zijn en of wij hierin iets voor u kunnen betekenen, willen wij u vragen telefonisch contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken op 0172 468 300.

    Met vriendelijke groet,

    Els
    AEG Webcare
  2. Auteur
    G.
    Datum
    Aanbod AEG is slecht; Willen monteur gratis goedkoop printplaatje laten monteren maar moet zelf voorrijkosten en uitzonderlijk hoog uurloon betalen. Naast heel veel sleepwerk met machine ook nog eenkleine honderd -vijftig euro kwijt. Machine gaat naar stort.