Klacht AEG: niet juist geinformeerd en niet nakomen van de garantie
Details
Klacht
Naar aanleiding van een storing van mijn wasmachine , deze pakte geen water meer( heb zelf meerdere malen geprobeerd dit te achterhalen , door stekker uit apparaat te halen , slangen te testen e.d ) heb ik telefonisch een afspraak gemaakt op 9-3,
De afspraak werd voor mij ingepland op 20-3 , ik heb hiervan geen bevestiging per mail ontvangen noch is mij gewezen op de voorwaarden van de fabrieksgarantie, dus ook niet per mail groot was mijn verbazing dan ook dat ik even € 179 af kon rekenen nadat er een monteur langs geweest is en deze een aantal handelingen verricht heeft welke blijkbaar niet vallen onder de garantievoorwaarden, waaronder een storingscode te wissen
Gezien het feit dat mij niet op deze voorwaarden is gewezen, niet telefonisch noch per mail , zou ik u vriendelijk willen verzoeken om tot een terugbetaling van deze € 179 over te gaan
En er wel degelijk ook een foutcode op de factuur staat die wellicht mogelijk te maken gehad met het niet pakken van water van de machine
Gewenste oplossing
ik wil de betaalde 179 euro terug krijgenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.