Klacht AEG: niet juist geinformeerd en niet nakomen van de garantie

Klachtnummer
# 653417
Gebruiker
Mozw78
Datum
2 reacties

Details

Klacht




Naar aanleiding van een storing van mijn wasmachine , deze pakte geen water meer( heb zelf meerdere malen geprobeerd dit te achterhalen , door stekker uit apparaat te halen , slangen te testen e.d ) heb ik telefonisch een afspraak gemaakt op 9-3,
De afspraak werd voor mij ingepland op 20-3 , ik heb hiervan geen bevestiging per mail ontvangen noch is mij gewezen op de voorwaarden van de fabrieksgarantie, dus ook niet per mail groot was mijn verbazing dan ook dat ik even € 179 af kon rekenen nadat er een monteur langs geweest is en deze een aantal handelingen verricht heeft welke blijkbaar niet vallen onder de garantievoorwaarden, waaronder een storingscode te wissen
Gezien het feit dat mij niet op deze voorwaarden is gewezen, niet telefonisch noch per mail , zou ik u vriendelijk willen verzoeken om tot een terugbetaling van deze € 179 over te gaan
En er wel degelijk ook een foutcode op de factuur staat die wellicht mogelijk te maken gehad met het niet pakken van water van de machine



Gewenste oplossing

ik wil de betaalde 179 euro terug krijgen

2 reacties

  1. Auteur
    Mozw78
    Datum
    Nog geen reactie vernomen nadat ik mijn gegevens moest achterlaten per mail
  2. Auteur
    AEG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Wat vervelend dat er een defect is ontstaan, we begrijpen dat dat nooit prettig is. Dit kan echter willekeurig optreden en buiten garantie zijn er kosten verbonden aan een reparatie. We hanteren hiervoor inderdaad het vaste tarief inclusief voorrijkosten, arbeidsloon en onderdelen. Op deze manier weet u altijd waar u aan toe bent en komt u niet voor verrassingen te staan.

    Naar ons weten wordt de bevestigingsmail te allen tijde verstuurd bij het maken van een afspraak. Er is op dat moment geen storing geweest of een bug die deze mail niet verstuurd zou kunnen hebben. Daarbij zijn onze voorwaarden te vinden op onze website. Om deze redenen kunnen we u niet tegemoetkomen in de kosten, het spijt ons u niet anders te kunnen informeren.

    Met vriendelijke groet,
    Lois - AEG Webcare

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen