Klacht AEG: Niet tevreden over werking AEG Combohob inductiekookplaat

happy Niet opgelost
Robbie

Beste AEG,

Wij zijn niet tevreden over onze AEG inductie kookplaat.(AEG Combohob)

Dit jaar is er al een monteur langs geweest voor het pendelen en de reactie tijd tussen de toetsen. De toetsen reageren de ene keer wel en dan weer niet.

Dit is niet gebruiksvriendelijk en een pannetje met aardappelen kookt zo over.

Nu heb ik er een klacht bij gekregen. De linker kookplaat wordt veel sneller warm dan de recht kookplaat. zie link naar https://youtu.be/7ySBZTs6Dh8

al met al heel veel spijt van deze aankoop. We morgen toch iets meer verwachten van 2300 euro voor een goedwerkende inductie kookplaat.

Ik wil dat er een andere wordt geleverd die wel functioneert.

AEG
    Goedemiddag, wat vervelend dat u niet tevreden bent over de kookplaat. Ik zie inderdaad dat wij eind vorig jaar zijn langsgeweest, het apparaat is toen in orde geconstateerd. Om een uitspraak te kunnen doen over de huidige klachten zullen wij opnieuw langs moeten komen, hierbij geef ik u aan dat een andere kookplaat pas wordt geleverd als deze niet reparabel is. Ik ga er dus niet vanuit dat er een nieuwe kookplaat geleverd wordt, wij zullen altijd eerst kijken of het apparaat te repareren valt. Dit zal de technicus ter plaatse beoordelen. Indien u hier een afspraak voor wil maken kan ik u laten bellen of u kunt contact opnemen met onze servicedienst via 0172 - 468 300.

Anjuli
    AEG Webcare

Robbie
AEG komt a.s maandag al langs voor een inspectie van de klachten.

Ook een klacht indienen over AEG?