Klacht AEG: Ook mijn AEG LT55840 condensdroger stopt er ineens mee

Kamp

Herken veel in de klachten hier, ook mijn AEG LT55840 condensdroger doet ineens niks meer. Display geeft helemaal niets meer aan, lampjes branden niet meer. Er is niets aan de hand met de stekker, stopcontact of stop in de meterkast. Hij is nog geen 5 jaar oud en wordt alleen gebruikt voor het drogen van handdoeken, dus niet heel intensief, hooguit 1x per week. Ook altijd netjes reservoir geleegd en roosters schoongemaakt, maar toch doet hij ineens niks meer. We hebben juist gekozen voor AEG omdat het bekend staat als een kwalitatief goed merk, dus deze korte levensduur valt ons behoorlijk tegen. Tegelijkertijd een wasmachine van AEG gekocht en die is wel probleemloos.

Gratis monteur en reparatie. Kosteloos vervangen van het defect zeker omdat het probleem niet met slijtage te maken lijkt te hebben, maar hoogst waarschijnlijk een fabricagefout (kapotte printplaat) is. Als consument mag je verwachten dat een kwalitatief goede condensdroger niet binnen vijf jaar kapot gaat.

AEG
    Wij hebben geprobeerd contact op te nemen met de klant en verzoeken terug te bellen naar 0172-468 172.

Nikki
    AEG Webteam

Ook een klacht indienen over AEG?