Klacht AEG: Opgelicht door AEG Elektrolux
Details
Klacht
Mijn alweer tweede AEG ComfortLift vaatwasser, in drie jaar tijd, ging stuk. Het apparaat gaf een i30 fout : lekkage. Na ruim anderhalve week te wachten tot er een monteur tijd had, was de machine snel hersteld door de moertjes van het liftmechanisme van de mand aan te draaien en te borgen. Volgens de monteur is dit een veel voorkomende fout bij dit soort, zeer dure, vaatwasser.Toch wou AEG Electrolux in eerste instantie de volle prijs van €219 rekenen voor reparatie buiten de garantie, plus €15 kosten voor de factuur!!!
Na lang wachten, mailen en bellen heb ik dit bedrag uiteindelijk kunnen verlagen naar €149 wat nog steeds erg duur is voor het verhelpen van een bekende fabricagefout.
Dus, AEG / Electrolux hoef ik nooit meer. Als je zo je klanten moet oplichten kan je als bedrijf maar beter failliet gaan.
Gewenste oplossing
De reeds betaalde factuur van €149 moet volledig terugbetaald worden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.