Klacht AEG: Pluizen door het hele apparaat, motor al kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456146
Gebruiker
Sniffel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook wij hebben een warmtepompdroger van AEG van 4 jaar oud series 8000.
Deze maakte een schurend geluid en droogde niet meer.
De trommel draaide echter gewoon rond en de machine gaf geen enkele foutmelding aan.
Wij hebben hem aan de achterkant opengemaakt en stonden versteld van de hoeveelheid stof rondom de trommel.
Een enorme ring van pluizen...naar mijn mening brandgevaarlijk.
Waarom komt dit stof niet in het pluizenfilter terecht?
Deze word ook iedere keer schoongemaakt, ook het filter beneden.
Nu blijkt ook dat de motor al kapot is, te duur om te vervangen...
Waardeloos apparaat.

De oplossing

Haal die dingen uit de handel, ik koop nooit meer iets van AEG

1 reactie

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen, wat vervelend dat u problemen heeft met uw droger. Pluizen zouden in principe voorkomen kunnen worden door het filter en de condensor onderin tijdig te reinigen. Het filter dient na elke doorgebeurt gereinigd te worden en de condelsor met regelmaat. U geeft echter aan dat u het apparaat elke keer schoonmaakt, het is dan lastig om van een afstand te beoordelen hoe dit precies heeft kunnen gebeuren. Indien u een afspraak wil inplannen voor een reparatie kunt u contact opnemen met onze servicedienst via 0172 - 468 300. We helpen u dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Anjuli
    AEG Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sniffel
Datum
Uiteindelijke oplossing
AEG valt in herhaling, zeggen dat ik alle filters iedere keer na gebruik moet reinigen. Heb nochtans duidelijk aangegeven dat dit ook gebeurt is , dit is een duidelijke vorm van betutteling! AEG laten komen? Voor dat geld heb ik een een halve nieuwe......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen