Klacht AEG: reparatiekosten aeg

sjakie53

Wasdroger aeg 2x defect in 4 jaar, reparatiekosten 230€ en 81€ voorrijkosten.
Wat kan een consument stuk maken aan een printplaat? Wij mogen toch verwachten dat deze langer meegaat dan 4 jaar .

Voor de duidelijkheid wij zijn 83 en 81 jaar oud en gebruiken hem enkel als het weer het buiten niet toelaat om het daar te drogen. Machine staat in huis en het is daar nooit onder de 20 graden .

Dat de droger gerepareerd wordt voor de 81€ voorrijkosten. en de rest van de kosten vervalt.

sjakie53
    Vandaag nog maar een keer gebeld met klachtenservice.
    Moet eigenlijk zeggen dat ik wel een beetje klaar ben met de stugheid van dit bedrijf. Wederom zeeeeer onvriendelijk te woord gestaan. Printplaat mag stuk gaan en dat de totale kosten 310€ en daarmee basta.
    We gaan maar tandje bijzetten en een aangetekende brief richti ng Electrolux sturen.
    AEG
    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij uw dossier bekeken. Uit onze gegevens blijkt dat er inderdaad contact is geweest met onze afdeling en dat u aan is geboden de kosten van het bezoek van 15 november jl. te verrekenen met de prijsopgave. Buiten de garantietermijn wordt een maximaal reparatietarief gehanteerd. Dit is een tarief welke wij acceptabel vinden voor reparatie. De prijsopgave welke u gedaan is (€ 230,-) valt binnen dit maximale reparatietarief.Wij zien dan ook geen aanleiding om in te gaan op uw verzoek, het spijt ons u niet anders te kunnen informeren.Mocht u toch akkoord gaan met de reparatie dan zal er uiteraard, zoals ook toegezegd, rekening worden gehouden met de al betaalde kosten van het bezoek van 15 november jl.Met vriendelijke groet,Els Webteam AEG
    Beste Electrolux,
    Dit is arrogantie ten TOP.
    "Dit is een tarief welke wij acceptabel vinden voor reparatie. De prijsopgave welke u gedaan is (€ 230,-) valt binnen dit maximale reparatietarief. "
    Dat zegt u heel goed Maximale tarief, en dat is wat ik na 4 jaar niet correct vindt.
    Tevens wil ik u vragen om het apparraat in in de juiste staat te brengen voor de 81€, aangezien de monteur de printplaat heeft meegenomen.
    Ik ben zo klaar met de SLECHTE service van AEG.
    AEG
    Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met ons antwoord.Volgens onze gegevens heeft de technicus de printplaat niet meegenomen maar bij u achtergelaten aangezien u eerder wel akkoord bent gegaan met de prijsopgave. Onze afdeling service zal contact met u opnemen voor het maken van een afspraak om de huidige printplaat terug te plaatsen.Met vriendelijke groet,Els Webteam AEG
    Beste Lezer,
    Bedankt voor uw reactie.
    U heeft gelijk dat de printplaat nog in bezit is van mijn ouders.
    Dit is een misverstand van onze zijde.
    Bij deze is u monteur bezoek van as dinsdag dan ook niet meer nodig ,anders zijn mijn ouders nogmaals de klos.
    I.o.m mijn ouders stop ik de hele zaak want het geeft teveel spanning voor deze mensen op die leeftijd.
    Ik koop een nw Miele voor ze , en dan nooit meer AEG in de familie.
    AEG
    Zoals aangegeven zullen wij het technicusbezoek van 26 november annuleren. We vinden het jammer dat wij geen passende oplossing voor u hebben kunnen vinden.
    Nikki Webteam AEG
    Beste AEG,
    U vindt niks jammer, u stuurt consumenten gewoon het bos in met de tekst bekijk het maar dit is niet meer AEG zijn probleem.
    Gegroet met het hele merk.
    Mail gestuurd naar Bobshop (S&F) met het verhaal en die geeft wel een correct antwoord.
    Dus vandaag weer droger gekocht bij Bobshop, maar zeker geen AEG, die troep komt er nooit meer in bij ons.
    sjakie53
    Afhandeling klacht droger aeg super slecht.

sjakie53

Ook een klacht indienen over AEG?