Klacht AEG: RVS AEG wasdroger niet traceerbaar, RVS?

# 197692
bert

Onlangs een wasdroger aangeschaft van AEG, type T65170AV, waarbij een van de belangrijkste redenen voor deze aankoop de RVS trommel was. RVS is in 70% van de gevallen niet magnetisch, dus te testen met een magneet. De trommel bleek zeer magnetisch, dus is deze niet van RVS of van een ander soort RVS die beduidend minder corrosievast is.
Bij navraag via de support kreeg ik eerst het antwoord dat alle RVS magnetisch is. Dit klopt niet dus ik heb doorgevraagd, waarbij ik het antwoord kreeg dat deze informatie niet beschikbaar is.
Dit vind ik vreemd omdat het belangrijke informatie is, en de reactie vind ik niet klantvriendelijk.

duidelijkheid over het materiaal van de trommel van mijn wasdroger

AEG
    Zulke specialistische informatie is voor ons niet beschikbaar. Wij blijven bij onze reactie en kunnen u de informatie niet geven.

Nikki
    AEG Webcare
    Beste Nikki,

Het kan toch niet zo zijn dat een fabrikant op kritische vragen over zijn product het antwoord mag geven: weet ik niet?

De fabrikant hoort toch te weten wat hij in het product stopt en hoe hij het maakt?

Of moeten consumenten alle papieren waarheden maar als zoete koek aannemen want er is niemand, zelfs de fabrikant niet, die weet hoe het echt gemaakt is?

Of bent u niet de fabrikant?
    AEG
    De trommel van de droger is gemaakt van EN 1.4016 / AISI 430.

Nikki
    AEG Webcare
    Beste Nikki,

kijk, na een maand aanhouden is de informatie toch wel te achterhalen. Jammer dat het zo moeizaam moest, maar bedankt voor de informatie.

bert
    na 3 mails en 2 posts hier vond ik het bijzonder moeizaam. Resultaat uiteindelijk ok.

bert

Ook een klacht indienen over AEG?