Klacht AEG: Schade aan mijn wasmachine is ontstaan door een tekortkoming in de veer

C.A.M. Wevers

Door een gebroken ophangveer is de machine in de soep gedraaid, het breukvlak van de kapotte veer duidt op een grove materiaalfout. Ik wil de reparatie kosten retour!

Ik wil mijn reparatie kosten retour en excuus voor het leveren van een ondeugdelijke machine.

Bijlagen

Geen oplossing, bla bla van hetzelfde! Als AEG niet wil inzien dat een constructiefout van de door hen in mijn machine geplaatste veer de oorzaak is van het probleem dan leveren ze dus rommel. De breuk is overduidelijk het gevolg van slecht materiaal daar heeft het aantal jaren dat de machine bij mij staat niets mee van doen!

AEG
    Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben de situatie meerdere keren beoordeeld en eerder aangegeven dat wij geen reden zien om u tegemoet te komen in de kosten.

Het apparaat valt buiten de garantietermijn van 24 maanden, in dat geval zijn er altijd kosten verbonden aan een servicebezoek. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Anjuli
    AEG Webcare

Ook een klacht indienen over AEG?