Klacht AEG: Schandelijk, zowel van Electrolux als van BCC

MarianneD

Ik heb op 9-5-2016 een was/droog combinatie gekocht bij BCC van het merk AEG. Geen B merk, maar volgens mij een goed merk???? Zijn echt niet de voordeligste machines. Plus dat ik altijd was/ drogers had en die zeker 10-12 jaar meegingen.Nooit problemen. Nu gebruik ik de droger absoluut niet optimaal, want ik ben een 1 persoon-huishouden en gebruik hem alleen voor mijn handdoeken, waar ik er iedere dag 1 van gebruik.Dus 7 in de week, zeg 3 gastendoekjes en 3 theedoeken.Want ik heb tevens een afwasmachine. Dat is toch niet veel, lijkt mij. 7-4-2017 dus nog geen jaar oud, was de droger stuk. Electrolux kwam, de monteur, was garantie en die wist direct wat het was, de draden waren niet goed, wat een fabrieksfout was, vertelde de monteur.Ik heb zijn naam, die ik niet noem. Maar nu vanaf 5 september 2018 heb ik dus weer precies hetzelfde probleem. Ik ging op vakantie en wilde nog even al mijn handdoeken schoon hebben voor ik wegging. En wederom hetzelfde. De droger gaat aan, ik stel hem in, zeg 50 minuten en na 7 minuten was het gebeurt, dus niets. Maar de machine gaf aan dat hij klaar was.Ik kon niet reageren, ging op vakantie.Reageerde deze week naar Electrolux. Zij weten heus wel dat dit een fout van de machine is. Maar garantie was voorbij.En ook nadat de monteur hier was, dat was meer dan een jaar geleden, dat was ook over.Mevrouw had wel een coulance regeling.Een machine, iets meer dan 2 jaar oud en de tweede keer droger stuk, van een mevrouw die hem minimaal gebruikt. Deugt toch niet!!! Ik mocht per coulance E 185,- betalen.Ik vroeg of ze niet goed was? Belde klachtenafdeling, die gaven weer een andere visie. U betaalt voorrijkosten, hoort wat het kost en dan zegt u ja of nee.Dus je betaalt E 100,- voorrijkosten. Vanavond naar BCC gegaan, waar ik al mijn apparaten heb gekocht en dat zijn er velen. Die hadden ook zo een leuke oplossing, terwijl ze weten dat ze drab verkocht hebben. Want toen ik zei van de monteur, dat hij mij dat had gezegd.Zeiden ze, ja daarom is hij waarschijnlijk ontslagen.Hij zei het vele klanten. God lekker zeg, al deze verkopers en bedrijven.Daar word je echt vrolijk van.Hun hadden als voorstel, laten repareren, alles betalen en dan gingen ze kijken of ze iets voor mij terug konden krijgen.Sorry dat ik het zeg hoor.Gewoon de omgekeerde wereld.Wij kopen apparaten. Gaan ze stuk, zoek het lekker uit. Wat hebben AEG en BCC er nu mee te maken.Is dit zaken doen?Nee, gewoon de mensen met open ogen belazeren en niets anders. Mevr. M.Deegen

Gewoon zorgen dat mijn droger het weer doet, ik heb niet om een tweedehands machine gevraagd. Maar één gekocht, waar je van op aan kunt. Niet één waarvan bekend is dat het een fabrieksfout is. Dan moet je daarvoor gaan staan, niet de klanten afpersen.

AEG
    Beste Mia,

Vervelend om te horen dat u het zo ervaart. Eerder hebben wij hier contact over gehad via Facebook. Ik heb de situatie bekeken en zie dat wij destijds een aantal adviezen hebben gegeven en uw medewerking hebben gevraagd om het apparaat uit te lezen, maar daar wilde u helaas niet aan meewerken. Daarna zijn wij 1 keer bij het apparaat geweest. Wij willen het apparaat nogmaals onderzoeken maar, zoals eerder aangegeven, zijn daar buiten de garantietermijn kosten aan verbonden. We zien geen reden om hier van af te wijken.

Anjuli
    AEG Webcare
    MarianneD
    Ik mag van Anjuli de naam niet gebruiken van de monteur die mij de tip gaf, heb dat ook veranderd in mijn omschrijven, heb er dit van gemaakt. "Ik mag de naam van Anjuli niet gebruiken, dames en heren, anders gooit zij/hij mijn bericht eraf, maar dit zei de Monteur van electrolux mij op 7-4-2017 draden waren niet goed fabrieksfout uiteindelijk. Dit schreef ze/hij
    Electrolux
    Electrolux Beste Mia, zou je in verband met de privacy wetgeving de naam van de technicus meteen willen verwijderen? Anders zijn wij genoodzaakt je bericht te verwijderen. Groeten, Anjuli. Wat iets Triests, ja één keer tref je echt de verkeerde, als je mensen gewoon bedondert. Good ge good en tegen beter weten in!!!!!! Dit antwoordde ik op haar/zijn SCHATTIGE SITE VAN ELECTROLUX, maar ik ga verder net zolang ik de GROTE BAAS HEB. En een rechtzaak is zeker niet uitgesloten.
    MarianneD
    Ik zet deze er ook nog even op, want ik had het per ongeluk privé gezet, lekker voor Anjuli, dan kan niemand het hier lezen, maar waarom moet je mensen sparen, als ze mensen gewoon schandelijk behandelen en weten dat ze slechte was/drogers verkopen.

Wat een raar antwoord, maar ik had niet veel beter van je verwacht,Anjuli. Ik weet niet of je een man of vrouw bent, ik ken deze naam niet? Ik moet uitlezen, ik zou niet weten wat ik moest uitlezen? Maar als je je huiswerk nu goed hebt gedaan, Anjuli.Heb ik moeten uitlezen toen ik teveel waspoeder heb gebruikt.En dat heb ik ook gedaan.Mijn droger deed het gewoon niet meer na 11 maanden en wat moet je dan uitlezen? Dan komt of kwam er een monteur en die gaf toe dat het een fabrieksfout was, want hij wist direct wat hij moest doen.Hij is ook ontslagen, ja, haha, terecht hij vertelde de waarheid van het bedrijf.Mij scheep jij niet af Anjuli, zoals je iedereen antwoordt, want ik heb veel klachten hier gelezen. Je bent een goede voor Electrolux, maar niets voor mij. Want ik schrijf, ik zie je hebt dit ook geschreven bij mijn klacht bij de Consumentenbond, maar aan mij heb je geen makkelijke, zoals jij met anderen omgaat, want dit antwoord zet ik op de Klachtensite van de Consumentenbond.Als jij denkt dat JIJ zo met mensen kan omgaan, heb je dit keer de verkeerde getroffen. Dit is email die ik op 7-4-2017 noteerde, toen de monteur wegging, maak ik tevens OPENBAAR, electrolux
    mia deegen
    vr 7-4-2017, 12:28
    U

Fijne dag verder, die van mij blijft top, ondanks je schandelijke antwoord, maar dat is bekend van Electrolux. Ik wist dat nog niet, tot nu aan toe.Mevr.M.Deegen
    MarianneD
    Anjuli is echt niet klaar met mij, want mij dag verpest zij niet, alles vermeld ik op FB. En velen gaan dit uiteraard lezen. Klanten bedonderen, waar zij zeer goed in zijn, Electrolux en BCC, kan je met Mevrouw Deegen lachen. Ik hoorde net van een vriend van mij, die ik het vertelde, plus ik zet zelf op mijn eigen site, nog een groot stuk, over dit gebeuren op FB, dat Cool Blue zo goed is en zeker met de service. Kunnen deze bedrijven nog iets van leren, Groetjes Anjuli en vooral een fijn weekend, Mevr.M.Deegen
    MarianneD
    Die Anjuli verveelt zich echt, wat een triest figuur, zeg. Wie wil nu nog met zo een bedrijf iets te maken hebben??? Dan heb je echt een hekel aan jezelf. Dit wat zij meldt op FB, meldt zij hier niet meer. Electrolux Beste Mia, de bewerkgeschiedenis van je bericht is zichtbaar. Zou je het gehele bericht kunnen verwijderen en opnieuw kunnen plaatsen zonder de naam van de technicus? Groeten, Anjuli. Uiteraard antwoord ik, want bang voor iemand zijn of mij kunnen intimideren moet zij/hij, van iets betere huize komen. Electrolux Beste Mia, de bewerkgeschiedenis van je bericht is zichtbaar. Zou je het gehele bericht kunnen verwijderen en opnieuw kunnen plaatsen zonder de naam van de technicus? Groeten, Anjuli. Ondertussen heeft ze bijna alles van mij verwijderd van FB. Maar dat maakt niet uit, ik maak wel reclame voor haar hier en nog even op FB, wat er straks ook weer af is.Wat een Loozer of Loozster, dat weet ik nog steeds niet? Als iemand wil lezen alles is te zien op Klachtenkompas van Consumentenbond. MarianneD. Want Anjulietje haalt eraf wat haar/hem niet aanstaat. Leek mij al een niet al te netjes persoon!!!En alles gaat naar Hoofdkantoor en Mijn Advokaat
    MarianneD
    Electrolux Beste Mia, elke situatie wordt apart bekeken. In dit geval zien wij geen reden om je tegemoet te komen. Jouw manier van communiceren ervaren wij tevens niet als prettig, wij zullen daarom op toekomstige berichten via dit kanaal niet meer reageren. We hebben het bericht met de naam van de technicus zelf verwijderd. Groeten, Anjuli

Als antwoord van mij!!!!!

Je bent een triest figuur, met je verrotte apparaten!!

MarianneD
Jullie zijn een schandelijk bedrijf, met een schandelijk persoon die zaken afhandelt. Ene Anjuli, man of vrouw weet ik nog steeds niet? Maar volgens mij gewoon een NICKNAME, zoals jullie alle gasten die daar werken noemen. Aan mij SCHANDELIJK BEDRIJF hadden jullie en hebben jullie de verkeerde.Want het erbij laten zitten, NEVER. Dan ken je ons nog niet, met jullie schandelijke praktijken, nooit meer iets wat bij ELECTROLUX vandaan komt en ook niet meer bij BCC. Er zijn zoveel goede bekwame en vooral nette bedrijven.Zal je met ZULK SOORT IN ZEE GAAN.Zonde van je geld, maar vooral niet van deze tijd. Zal ook zeker geen lang leven meer beschoren zijn!!!!

Ook een klacht indienen over AEG?