Klacht AEG: Scharnieren koelkast en vriezer AEG (Brugman keuken)

Klachtnummer
# 145013
Gebruiker
Ronald van der bie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In 2011 is er een keuken geplaatst door Brugman Keukens met AEG vriezer en koelkast.
Al snel gingen de scharnieren geluid maken en werden met de dag slechter.
Contact gehad met Brugman Keukens, zij helpen nergens mee.
Diverse telefoontjes enz.
Hun verwijzen mij naar AEG.
AEG doet er niks mee, en van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Inmiddels zowel bij de koelkast en vriezer alle scharnieren defect.
De service is ver te zoeken bij zowel Brugman Keukens als bij AEG.
De scharnieren worden op internet ook geprezen om hun kwaliteit. (niet dus)
Vele andere hebben hetzelfde probleem.
Dit is een bekend euvel bij deze scharnieren, echter wordt dit niet erkend.
Inmiddels moet ik mijn koelkast met een stoel dichthouden !

De oplossing

AEG komt dit probleem kosteloos naar tevredenheid oplossen voor zowel de vriezer als koelkast.

1 reactie

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Wij begrijpen dat dit heel vervelend is. Echter is onze servicedienst nog nooit ter plekke geweest om het apparaat te beoordelen. U kunt een afspraak maken of meer informatie opvragen via 0172-468 300.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    AEG Webteam

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen