Opgelost door AEG: scharnieren koelkastdeur al 3x stuk geweest (SK91800L)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55612
Gebruiker
joke
Datum
6 reacties

Details

De klacht

in oktober 2009 onze nieuwbouwwoning betrokken met diverse aeg apparaten , zo ook de koelkast.
echter gaan de scharnieren keer op keer stuk bij normaal gebruik en blijkt de deur gewoon te groot voor de scharnieren,

in november 2010 nieuwe scharnieren geplaats wegens defect,

in januari 2013 nieuwe scharnieren geplaats wegens defect,

in maart 2014 nieuwe scharnieren geplaats wegens defect,

dus nu al 3x, dat is volgens mij niet normaal!!!!!!!!!!!!!

De oplossing

scharnieren die de groote van deze koelkastdeur aankunnen, dus niet de bestaande scharnieren maar een nieuw soort die veel meer aankunnen, of een mogelijkheid ontwikkelen om extra scharnieren te plaatsen.
in oktober 2014 vervalt mijn 5 jaar garantie en moet ik het zelf gaan betalen en dat wordt een dure hobby ( nu per keer € 25)

6 reacties

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Wij vinden het heel vervelend voor u dat u problemen heeft gehad met uw koelkast.
    Bij de laatste reparatie zijn er andere scharnieren geplaatst en wij gaan ervan uit dat er zich geen problemen meer voordoen. Mocht u onverhoopt toch een defect constateren, horen wij dit graag zodat wij dan naar een oplossing kunnen kijken.
  2. Auteur
    joke
    Datum
    er zijn dus al 3x andere scharnieren in onze koelkast geplaatst, wie zegt mij dat het nu anders zal zijn.
    er is mij tijdens de laatste reparatie niets vermeld over dat deze scharnieren anders zouden zijn dan de vorige 2 keer,
    als dit wel het geval is zou ik dit graag vernemen (had handig geweest als dit dan al tijden de reparatie zou gemeld zijn) .
  3. Auteur
    AEG
    Datum
    Er zijn inderdaad verschillende scharnieren geplaatst en we gaan ervan uit dat het probleem zich niet meer voor zal doen.
  4. Auteur
    joke
    Datum
    ik ben blij dat te horen, tijdens de 3 reparaties wordt hier geen informatie over verleend en dan is je koelkast wel gemaakt maar het vertrouwen niet toegenomen, misschien handig om de monteurs dit te laten melden aan de klant.
    ik ga in ieder geval heel erg hopen dat mijn scharnieren nu jaaaaaren mee mogen gaan.
  5. Auteur
    AEG
    Datum
    Wij gaan ervan uit dat het probleem is opgelost en zullen uw klacht dan ook sluiten. Voor eventuele vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. U kunt ons bereiken op 0172 468 172.
  6. Auteur
    joke
    Datum
    oke, bij deze als afgehandeld beschouwen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen