Opgelost door AEG: Vocht achter ruit combimagnetron AEG

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 370081
Gebruiker
Henk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds dec 2016 hebben wij een AEG Micromat combi magnetronoven in onze nieuwe keuken.

Achter het glas hoopt zich een hoop vocht (condens) op dat niet meer verdwijnt.

Hoe is dit op te lossen? En valt dit onder de garantie?

De oplossing

Svp advies over hoe te verhelpen.

1 reactie

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Vervelend om te horen dat er condensvorming is opgetreden in uw apparaat. Tijdens het gebruik is dit normaal, maar hoort na het gebruik weg te trekken. Als dat niet het geval is dient een technicus dit op te lossen. Ik wil u aanraden om hiervoor contact op te nemen met onze servicedienst via 0172 - 468 300. Zij kunnen het probleem vragen en eventueel een servicebezoek inplannen.

    Met vriendelijke groeten,

    Anjuli
    AEG Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
AEG stuurt binnen twee weken een servicemonteur langs die het probleem zal verhelpen. Goede service.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen