Klacht AEG: Wasdroger 55840 doet niets meer

Klachtnummer
# 159055
Gebruiker
L. Kamer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn wasdroger hield er ineens mee op. Reageert niet meer. Lampjes branden niet. Lijkt geen stroom te krijgen. Het is een AEG typenr P502764, produktnr 916096276 15. Hij is nog geen 4 jaar oud. Ik heb de zekering alsmede het stopcontact gecheckt, maar die hebben spanning. Ik durf echter geen monteur te bellen omdat ik bang ben dat de kosten zo hoog zijn, dat ik beter een nieuwe kan kopen. Dit lijkt op het printplaatprobleem, dat veel schijnt voor te komen.

De oplossing

Vergoeding van de reparatiekosten

2 reacties

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Wij hebben contact opgenomen met de klant en een voorstel gedaan. De klant gaat hiermee akkoord en er is een afspraak ingepland.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    AEG Webteam
  2. Auteur
    L. Kamer
    Datum
    AEG heeft voorgesteld een kosteloos onderzoek te doen. Als het inderdaad de printplaat mocht zijn, zouden ze alleen de voorrijdkosten en het arbeidsloon rekenen. De kosten van de printplaat zou dan voor hun rekening komen. Het bleek inderdaad de printplaat te zijn, dus voor EUR 105,00 loopt hij weer als een zonnetje. Bovendien een jaar garantie op de nieuwe printplaat.
    Klasse AEG! Super opgelost. Ben zeer netjes en vriendelijk behandeld. Een dikke 10!!!!.

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen