Klacht AEG: Wasdroger krijgt m.i. geen stroom.

Klachtnummer
# 259703
Gebruiker
Jacqomo
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ben sinds januari 2013 in het bezit van een wasdroger AEG Lavaterm T 55840.
Vanmorgen wilde ik de droger aanzetten maar er brandt geen enkel signaal lampje. Reageert dus nergens op.

De oplossing


2 reacties

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Goedemiddag,
    Wat jammer om te horen dat u problemen ervaart met uw wasdroger.
    Helaas kunnen wij op afstand geen diagnose stellen. Wij raden u aan telefonisch contact met ons op te nemen zodat de storing kan worden uitgevraagd en (indien nodig) een technicusbezoek kan worden ingepland. U kunt ons tijdens kantooruren telefonisch bereiken op; 0172 468 300.
    Met vriendelijke groet,
    Els
    AEG Webcare
  2. Auteur
    AEG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    U heeft ervoor gekozen om de reparatie uit te laten voeren door derden. Wij hebben het apparaat dan ook niet kunnen onderzoeken en komen u dan ook niet tegemoet in de gemaakte kosten.

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen