Klacht AEG: Wasdroger Lavaterm 55540 werkt ineens niet meer

Wilma

Wij hebben deze wasdroger 4 jaar geleden aangeschaft. Afgelopen week is hij van het ene op het andere moment zonder enige aanleiding defect gegaan, alsof er geen spanning meer op staat. Zekeringen gecontroleerd, maar dat bleek niet euvel te zijn. Vervolgens op internet gaan zoeken naar mogelijke oplossingen van dit probleem en toen zag ik tot mijn verbazing dat dit een veel voorkomend euvel is. Een dag later heb ik contact opgenomen met AEG. Zij willen wel komen kijken maar de voorrijkosten (€ 100/150,-) zijn in ieder geval voor eigen rekening. Indien blijkt dat het een fabrieksfout is dan zullen enkel de materiaalkosten worden vergoed, voorrijkosten en arbeidsloon komen ook voor eigen rekening. De conclusie hiervan is dat de voorrijkosten en het arbeidsloon uiteindelijk de aanschafkosten van de droger gaan overstijgen.

Wij zijn altijd erg tevreden geweest over AEG en deze droger, maar deze "oplossing" stelt ons zeer teleur. Wij hopen alsnog op een passende oplossing.

Wij zouden graag een passende oplossing zien.

AEG
    Beste Wilma,

Goed om elkaar zojuist even gesproken te hebben.
    Mocht u een afspraak voor reparatie willen maken, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. U kunt ons bereiken op; 0172 468 300.

Els
    AEG Webcare