Opgelost door AEG: Wasdroger T 59850 doet ineens helemaal niets meer en display is dood

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 132886
Gebruiker
Phouben
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Onze AEG wasdroger type T59850 doet het plotsklaps niet meer. Het display laat geen licht of tekst meer zien. Het apparaat is 'dood'. Omdat het apparaat nog helemaal niet oud is (ongeveer 5 jaar), komt dit als een onaangename verrassing. Ik had niet verwacht dat een wasdroger zo snel de geest zou geven en vind dat dit een garantiekwestie zou moeten zijn. Ik lees op het internet veel mer verhalen van eigenaren die precies ditzelfde euvel hebben: na vijf jaar is het apparaat ineens 'dood'. Nu blijkt de gehele printplaat vervangen moet worden. Kosten 275,-

Gewenste oplossing

Electolux service heeft aangeboden om de printplaat te vervangen voor € 275,-
Gezien de aanzienlijke kosten en dat het probleem vaker voordoet verwacht ik van aeg dat ze dit probleem kunnen oplossen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Onze afdeling Consumenten Belangen heeft zojuist telefonisch contact met de klant opgenomen. Er is de klant een reparatievoorstel gedaan.

    Met vriendelijke groet,

    Els
    AEG Webteam
  2. Auteur
    Phouben
    Datum
    Direct na het weekend werd er contact gezocht en een prima oplossing aangeboden. top

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen