Opgelost door AEG: Wasdroger T 59850 doet ineens helemaal niets meer en display is dood

Phouben

Onze AEG wasdroger type T59850 doet het plotsklaps niet meer. Het display laat geen licht of tekst meer zien. Het apparaat is 'dood'. Omdat het apparaat nog helemaal niet oud is (ongeveer 5 jaar), komt dit als een onaangename verrassing. Ik had niet verwacht dat een wasdroger zo snel de geest zou geven en vind dat dit een garantiekwestie zou moeten zijn. Ik lees op het internet veel mer verhalen van eigenaren die precies ditzelfde euvel hebben: na vijf jaar is het apparaat ineens 'dood'. Nu blijkt de gehele printplaat vervangen moet worden. Kosten 275,-

Electolux service heeft aangeboden om de printplaat te vervangen voor € 275,-
Gezien de aanzienlijke kosten en dat het probleem vaker voordoet verwacht ik van aeg dat ze dit probleem kunnen oplossen

AEG
    Onze afdeling Consumenten Belangen heeft zojuist telefonisch contact met de klant opgenomen. Er is de klant een reparatievoorstel gedaan.

Els
    AEG Webteam
    Phouben
    Direct na het weekend werd er contact gezocht en een prima oplossing aangeboden. top

Ook een klacht indienen over AEG?