Klacht AEG: Wederom foutmelding E60

Aeg

Mijn AEG T65270AC condensdroger uit 2011 gaf na drie jaar al de foutmelding E60. Bij AEG kreeg ik destijds geen gehoor aan het feit dat ik dit wel erg snel vond en wilde hoge kosten rekenen voor een reparatie. De reparatie daarom laten uitvoeren door een erkend service center; het v-element bleek defect en moest in zijn geheel worden vervangen, schade ruim 300 euro. Nu 1,5 jaar later wederom foutmelding E60, terwijl ik het apparaat goed onderhou en regelmatig schoonmaak. Voorzie weer hoge kosten, had beter gelijk een nieuwe wasdroger kunnen kopen destijds..

Gezien het aantal klachten op deze site over de AEG wasdrogers krijg ik het gevoel dat dit een erkend probleem is. Ik wens dan ook een kosteloze reparatie van AEG, aangezien er al genoeg kosten zijn gemaakt voor een wasdroger van vier jaar oud.

AEG
    Wij vinden het vervelend dat u problemen ervaart met uw wasdroger.
    Uit onze gegevens blijkt, en zoals u zelf ook aangeeft, dat er eerder geen reparatie door onze service dienst is uitgevoerd
    Het is voor ons niet mogelijk om rekening te houden met kosten welke in het verleden door derden in rekening zijn gebracht.
    Bij reparaties uitgevoerd door onze service dienst zal rekening worden gehouden met de leeftijd van uw apparaat.
    Voor meer informatie en het maken van een afspraak voor het stellen van een diagnose kunt u telefonisch contact met ons opnemen; 0172 468 300.

Els
    AEG Webteam
    Aeg
    N.a.v. de reactie van AEG heb ik contact met hen opgenomen. Helaas hoef ik weinig compensatie te verwachten. Daarom besloten de droger door een service center laten repareren. Wederom bleek het verwarmingselement kapot en moest (omdat AEG zijn machines zo slim maakt dat losse onderdelen niet te verkrijgen zijn) in zijn geheel vervangen worden. Kosten ruim 200. Volgens het service center is dit een veel voorkomend probleem bij AEG (verwarmingselement kapot). Conclusie: voor mij geen AEG meer.

Ook een klacht indienen over AEG?