Klacht AEG: Weegschaal geeft sinds kort een veel hoger gewicht aan dan normaal.

B. Zoontjens

probleem Aeg weegschaal pw 4923:
Weegschaal geeft sinds kort een veel hoger gewicht aan dan normaal. Alles met batterijen geprobeerd. Eruit halen, en er weer in. Nieuwe batterij. Helpt allemaal niet. Ook instellingen van voorgeprogrammeerde plaatsen aangepast. Bij meeting en vergelijk instellingen komt er na analyse op het scherm: "- - - -". Op verschillende plaatsen herhaald, maar ondergrond maakt niet uit. Moet ik ervan uitgaan dat er iets kapot is en gerepareerd dient te worden of vervangen door nieuwe weegschaal?

Info over wat er aan de hand zou kunnen zijn en hoe eventueel op te lossen.

AEG
    Goedemiddag, vervelend te horen dat je problemen hebt met de weegschaal. Ik kan u echter hier helaas niet verder mee helpen. Wij leveren in Nederland enkel witgoed van het merk AEG zoals koelkasten, wasmachines, drogers en vaatwassers. Er zijn diverse andere producten van het merk AEG, welke via andere leveranciers verkocht worden. Ik raad u aan in de gebruiksaanwijzing te kijken wie de fabrikant is en met hen contact op te nemen of terug te gaan naar de winkel waar u het apparaat hebt gekocht. Wellicht kunnen zij u verder helpen.

Anjuli
    AEG Webcare

Ook een klacht indienen over AEG?