Klacht AEG: Zeer zwakke plek AEG droger

R Koster

We hebben een droger van AEG die ongeveer een jaar of zes oud is.
Het gaat om het type Aeg T 55840.
De droger wordt ongeveer twee keer per maand gebruikt voor lakens en alleen als we het niet buiten kunnen ophangen ivm het weer.
Gisteren deed hij helemaal niets meer en ben opzoek gegaan op internet.
Nu blijkt het een mankement te zijn van AEG en dat de print regelmatig defect raakt.
Een goede droger binnen zes jaar afschrijven die bijna niet gebruikt wordt gaat erg ver. ik ben dus opzoek naar een ruil print en vindt eigenlijk dat AEG hierin tegemoet moet komen. AEG laat je niet in de steek??

Nieuwe of ruil print opsturen

AEG
    Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat uw droger niet meer functioneert. U geeft aan een nieuwe printplaat te willen ontvangen, u zou een nieuwe kunnen bestellen via onze afdeling onderdelen 0172 - 468 400. Als het om de printplaat gaat adviseren wij dit door een erkend technicus te laten monteren. U zou ook een bezoek kunnen inplannen voor reparatie via ons, houd er rekening mee dat er kosten aan verbonden zijn buiten de garantietermijn. Dit kan via onze servicedienst op telefoonnummer 0172 - 468 300.

Anjuli
    AEG Webcare
    Goedemiddag

Hartelijk dank voor uw reactie, echter heb ik nog een vraag: wat zijn de kosten van een printplaat?

Met vriendelijke groet
    AEG
    Goedemorgen,

U kunt de prijzen van alle onderdelen vinden in onze webshop: https://shop.aeg.nl/
    Om de juiste onderdelen te vinden voert u het pnc nummer in in de grote zoekbalk. Het pnc nummer staat op de productsticker, begint met een 9 en is een 9 cijferig nummer.

Anjuli
    AEG Webcare

R Koster
Goedkope reactie en geen passende oplossing

Ook een klacht indienen over AEG?