Klacht Aegean Airlines: Asociaal bedrijf

# 520111
Ikkanhetnognietgeloven

Ik moest met spoed naar Egypte mijn vader was overleden. Ik kon alleen snel daarkomen door met Aegean te vliegen. Na veel haasten waren we volgens de dames achter de incheck te laat (2 minuten wel te verstaan). De dame belde naar “boven” zoals ze zei alleen ik mocht mee maar mijn koffer niet. Ik kon belangrijke spullen in een boodschappen duwen en dan mocht ik mee. Ingecheckt en rennen. De beveiliging en douane vonden dit gezien de situatie niet normaal en ik mocht met mijn koffer (die mijn kinderen en vrouw mee terug zouden nemen) toch mee nemen, eenmaal bij de gate was de dame behoorlijk asociaal “daar is die man met zijn koffer. Je ben wel eigenwijs he” ik uitleggen wat er was en ik er vanuit ging dat het oke was als de douane en de andere me vertelden dat het echt wel mocht. Ik mocht niet mee met de koffer. Ik zeg nog geef me een tas dan prop ik daar wat kleding en mijn medicijnen in maar mw was boos. Zei was de baas en ik mocht niet meer mee. Ik zei nog dat ik mijn vader moest begraven en haar antwoord was “jammer dan” ook schold mw mij nog uit voor kl**tzak. En voor ik,het wist hadden ze de gate snel gesloten en stond ik daar. En op de vraag “en mijn geld?” Jammer dat ben je kwijt, asociaal bedrijf dit, ik wil mijn geld terug en dit vergeet ik nooit,

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Aegean Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aegean Airlines?