Klacht Aegean Airlines: Het niet ontvangen van de annuleringsbevestiging en annuleringsnota + refund airport taxes

cmundt

Wij hebben op 31 augustus onze vliegtickets van Aegean Airlines helaas moeten annuleren. Hiervoor moesten wij telefonisch contact opnemen met hun call center. Echter kregen wij niet direct de annuleringsbevestiging en de annuleringsnota, deze moest ik via email aanvragen. Zelfde dag nog een email gestuurd met het verzoek om mij deze per mail te sturen + terugbetaling van de Airport taxes, tot op heden geen antwoord ontvangen, paar dagen geleden nogmaals een email gestuurd, weer zonder resultaat. Mijn annuleringsverzekering kan niets in behandeling nemen zonder de annuleringsbevestiging en de annuleringsnota. Slechte service, wat ik van hun niet gewend ben.

Mij per direct de annuleringsbevestiging en de annuleringsnota per mail toesturen en tevens de Airport taxes terugbetalen.

Wij vinden dat Aegean Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aegean Airlines?