Klacht Aegean Airlines: strafbetaling vanwege niet noemen van alle voornamen

Klachtnummer
# 356641
Gebruiker
renatebenik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 tickets gekocht naar Athene. Omdat ik twijfelde toen ik ging inchecken over de namen op de ticket heb ik gebeld met klantenservice Griekenland. Zij vertelden mij dat alle voornamen op het ticket moeten staan. En dus is dat aangepast voor 2x 49 euro. Echter op Schiphol bij inchecken en boardingpass bij Aegean Airlines werd mij door 3 personeelsleden aan de balie verteld dat 1 voornaam voldoende is. Zij hebben dat ook in hun systeem gezet. Klacht ingediend maar Aegean Airlines blijft erbij dat alle voornamen op het ticket moeten staan.

De oplossing

Bij ticketaankoop Aegean Airlines werd niet uitdrukkelijk vermeld dat je precies de gegevens van je ID/paspoort moest invullen; dat ten eerste. En op Schiphol werd door 3 medewerkers bij de check-in van Aegean Airlines gezegd dat maar 1 voornaam (in plaats van alle) op het ticket hoeft te staan. Zij vertelden mij ook om een klacht in te dienen. Ik wil mijn betaalde straf ad 98 euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aegean Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aegean Airlines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen