Klacht Aegon Nederland: Aegon betaald niet uit na 25 jaar sparen

S. Nikyuluw

Heb een spaarovereenkomst met de Aegon met nummer 1910043450. ingangsdatum 1-09-1991 spaarperiode 25 jaar einddatum 1-09-2016 met een aanvullende garantie bij overlijden. Zou aan het einde van de rit FL 100,000 gespaard hebben en kunnen overgaan naar een pensioen, aangezien ik deze in 1991 bij mijn werkzaamheden niet kreeg. Heb meerdere keren contact gehad met Aegon, maar daar wordt je van het kastje naar de muur verwezen. Dan geven ze aan dat mijn polis op een verkeerde plek ligt en andere keer wordt er aangegeven dat mijn vraag te complexs is en daar meer tijd voor nodig is om deze te beantwoorden, maar daarna hoor je niks meer van Aegon. We zijn nu al meer dan een jaar verder.

Wil weten of ik nu mijn pensioen bij Aegon krijg + de rente vanaf 2016 en hoe hoog deze maandelijks is, of dat het geld waar ik recht op heb wordt uitbetaald met de wettelijke rente per dag vanaf 1 september 2016. Zal Aegon niet het bedrag uitkeren waar ik recht op heb, zal ik hiervoor een No cure No pay Advocaat in de hand nemen. Verdere kosten die ik hiervoor heb zitten maken maar ook kosten die nog zullen volgen zal ik verhalen bij de Aegon.

Aegon
    Geachte heer Nikyuluw,

U heeft bij ons een beleggingsverzekering gehad, die tot uitkering moet komen. In 2016 hebben we u hiervoor driemaal aangeschreven, want we hebben gegevens van u nodig. Pas dan kunnen we ook daadwerkelijk over gaan tot uitkeren. Ik wil u dan verzoeken om de gevraagde gegevens (uitkeringsformulier, kopie identiteitsbewijs en een kopie van een recent bankrekening afschrift) aan ons op te sturen, zodat u zo snel mogelijk over uw geld kunt beschikken. Ik zal bij deze de klacht op klachtenkompas.nl sluiten en vertrouw erop dat u de gevraagde gegevens zo snel mogelijk aanlevert.

Robert de Vries
    Aegon Webcare

S. Nikyuluw
Dat weet ik niet , na 25 jaar sparen krijg ik geen inzicht over de hoogte van de te betalen uitkering. Aegon geeft aan dat ik aangeschreven ben. Maar dat is hier niet bekend. we zijn alweer een jaar verder en ik heb meerdere malen contact gelegd met dit bedrijf, maar krijg steeds nul op rekest, Als ik dan een klacht indien op klachtenkompas sluiten ze die zonder een oplossing en dit is al de tweede keer dat zij dit doen. Ben hier aardig zat van.

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?