Opgelost door Aegon Nederland: AEGON doet er veel te lang over om eenvoudige verzoeken te honoreren.

angry Opgelost
Gebruiker1538126253

AEGONs website is niet de meest toegankelijke wat betreft het aanvragen van documenten. Ik dien op 9 september via de website een verzoek in om een saldo-opgave. De eerste mededeling is dat het twee weken duurt vooraleer ik antwoord zal krijgen. 23 september is mijn verzoek om een saldo-opgave niet afgehandeld. Wanneer ik AEGON hier aan herinner krijg ik een automatisch antwoord waarin is aangegeven dat ik pas rond 7 oktober antwoord zal krijgen.
AEGON heeft vier weken nodig om een saldo-opgave van één dag in 2017 te genereren, maar er zijn wel personen op de telefonische helpdesk aan het werk. Misschien is het een idee om de administratieve afdeling te vergroten zodat de helpdesk verkleind kan worden?
Absurd. Voortaan is het voor mij 'AEGON niet voor de kleine spaarder'

Vanwege een vervelende persoonlijke situatie heb ik deze saldo-opgave dringend nodig. AEGON, wilt u zich niet meer verschuilen achter een niet-gebruikersvriendelijke website en helpdesks en mij vandaag nog voorzien van de gevraagde saldo-opgave.

Aegon
    Beste 1538126253,

Uw klacht heb ik doorgezet naar de afdeling Bank. Zij zullen u zo snel mogelijk een reactie sturen.

Vriendelijke groet,
    Eric
    Aegon Webcare
    Aegon
    Beste 1538126253,

Inmiddels heeft u telefonisch contact gehad met onze afdeling Bank, in verband met uw klacht. Ook is de saldo-opgave inmiddels aan u verstuurd. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd en sluit bij deze de klacht.

Vriendelijke groet,
    Robert
    Aegon Webcare

Gebruiker1538126253
Eindelijk, na een aantal weken wachten en diverse berichten van AEGON dat de administratie achterloopt waardoor de afhandeling van het verzoek op zich laat wachten, heeft AEGON na een klacht op klachtenkompas versneld het gevraagde geleverd. Vreemd dat AEGON wél tempo kan maken na een klacht op klachtenkompas, maar zijn werk als dienstverlening in een gewone situatie niet waar kan maken. Daarnaast is de site van AEGON via welke formulieren en documenten opgevraagd kunnen worden bijzonder onduidelijk. Voor een internetbank bijzonder knullig. AEGON krijgt voor de afhandeling van de klacht een :-) en voor de afhandeling van het oorspronkelijke verzoek een vette onvoldoende.

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?