Klacht Aegon Nederland: Aegon heeft na 2 jaar nog steeds geen officieel antwoord waar mijn pensioen is gebleven.
Details
Klacht
Naar aanleiding van het bezoek aan de website van Mijnpensioenoverzicht.nl in 2017 er achter gekomen dat een pensioen van mij niet vermeld wordt, hiervan melding gemaakt bij Aegon. Tevens geïnformeerd bij het bedrijf waar ik destijds werkzaam was en deze gaven aan dat zij van niets weten dat het opgeheven zou zijn of afgekocht.Na lange trage en moeizame communicatie (alleen via telefoon) en vermoedens van de kant van Aegon met vele mogelijke veronderstellingen dat het verdwenen was of afgekocht of als je binnen bepaalde tijd het bedrijf verliet het pensioen zou vervallen was de laatste opmerking tevens de eindconclusie van Aegon.
Dit werd mij wederom in november 2018 telefonisch medegedeeld door Aegon.
Meerdere malen verzocht om dit op papier te zetten, met de daarbij behorende documenten waarin dit aangetoond wordt.
Tot op heden niets meer vernomen.....
Gewenste oplossing
Per direct mij informeren op schrift wat er met mijn pensioen gebeurd is.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.