Klacht Aegon Nederland: Aegon heeft na 2 jaar nog steeds geen officieel antwoord waar mijn pensioen is gebleven.

happy Niet opgelost
D.R. Voormolen

Naar aanleiding van het bezoek aan de website van Mijn­pensioenoverzicht.nl in 2017 er achter gekomen dat een pensioen van mij niet vermeld wordt, hiervan melding gemaakt bij Aegon. Tevens geïnformeerd bij het bedrijf waar ik destijds werkzaam was en deze gaven aan dat zij van niets weten dat het opgeheven zou zijn of afgekocht.
Na lange trage en moeizame communicatie (alleen via telefoon) en vermoedens van de kant van Aegon met vele mogelijke veronderstellingen dat het verdwenen was of afgekocht of als je binnen bepaalde tijd het bedrijf verliet het pensioen zou vervallen was de laatste opmerking tevens de eindconclusie van Aegon.
Dit werd mij wederom in november 2018 telefonisch medegedeeld door Aegon.
Meerdere malen verzocht om dit op papier te zetten, met de daarbij behorende documenten waarin dit aangetoond wordt.
Tot op heden niets meer vernomen.....

Per direct mij informeren op schrift wat er met mijn pensioen gebeurd is.
Er gaat volgens zeggen bewijsmateriaal op schrift aangereikt worden waar in staat dat het een pensioen vervalt ? indien men korter dan 2 jaar in dienst was bij de desbetreffende werkgever

Aegon
    Beste heer Voormolen,

Uw klacht heb ik doorgezet naar de afdeling Pensioen. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling.

Vriendelijke groet,
    Klaas
    Aegon Webcare
    Aegon
    Beste heer Voormolen,

Ik heb begrepen dat u inmidels contact heeft gehad met de afdeling. Omdat u nu direct contact heeft met mijn collega, sluit ik hier uw klacht.

Vriendelijke groet,
    Eric
    Aegon Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?