Klacht Aegon Nederland: Aegon heeft na 2 jaar nog steeds geen officieel antwoord waar mijn pensioen is gebleven.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 354612
Gebruiker
D.R. Voormolen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Naar aanleiding van het bezoek aan de website van Mijn­pensioenoverzicht.nl in 2017 er achter gekomen dat een pensioen van mij niet vermeld wordt, hiervan melding gemaakt bij Aegon. Tevens geïnformeerd bij het bedrijf waar ik destijds werkzaam was en deze gaven aan dat zij van niets weten dat het opgeheven zou zijn of afgekocht.
Na lange trage en moeizame communicatie (alleen via telefoon) en vermoedens van de kant van Aegon met vele mogelijke veronderstellingen dat het verdwenen was of afgekocht of als je binnen bepaalde tijd het bedrijf verliet het pensioen zou vervallen was de laatste opmerking tevens de eindconclusie van Aegon.
Dit werd mij wederom in november 2018 telefonisch medegedeeld door Aegon.
Meerdere malen verzocht om dit op papier te zetten, met de daarbij behorende documenten waarin dit aangetoond wordt.
Tot op heden niets meer vernomen.....

Gewenste oplossing

Per direct mij informeren op schrift wat er met mijn pensioen gebeurd is.
Geboden oplossing
Er gaat volgens zeggen bewijsmateriaal op schrift aangereikt worden waar in staat dat het een pensioen vervalt ? indien men korter dan 2 jaar in dienst was bij de desbetreffende werkgever
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste heer Voormolen,

    Uw klacht heb ik doorgezet naar de afdeling Pensioen. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling.

    Vriendelijke groet,
    Klaas
    Aegon Webcare
  2. Auteur
    Aegon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Voormolen,

    Ik heb begrepen dat u inmidels contact heeft gehad met de afdeling. Omdat u nu direct contact heeft met mijn collega, sluit ik hier uw klacht.

    Vriendelijke groet,
    Eric
    Aegon Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen