Klacht Aegon Nederland: Aegon helpt niet bij het afhandelen van de hypotheek van mijn overleden moeder!

mfaas89

Mijn moeder is overleden en heeft een hypotheek bij Aegon. Ik word nu alle kanten opgestuurd, maar ik word niet geholpen door Aegon.

Eerst werd er gezegd dat er met ons mee gedacht zou worden en dat ik geen financieel adviseur tot beschikking hoef te hebben aangezien de hypotheek bij Aegon is afgesloten via de overleden helpdesk. Daarna werden we naar de hypotheekl afdeling doorgestuurd en die zeggen dat we dat wel moeten doen.

Vervolgens toch naar de hypotheker, die ook geen contact met de persoon kan krijgen die het dossier van mijn moeder behandeld, na 2 weken krijg ik te horen dat ze op vakantie is en niemand dit kan overnemen....

Ik wacht nu nog steeds en inplaats van geholpen te worden na het overlijden van mijn moeder stuurt Aegon mij alle kanten behalve de juiste op!

Ik wil antwoord op het feit of de man van mijn moeder met een uitkering wel of niet de hypotheek kan overnemen...

Ik wil het afsluiten en eventueel het huis verkopen indien nodig, maar ik wil hier van af!

Nu krijg ik uiteindelijk ook een rekening van de hypotheker voor alles wat hij met Aegon moet regelen, gaat Aegon dat op zich nemen door alle miscommunicatie?!

Aegon Nederland
    mfaas89
    Aegon Nederland
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?