Klacht Aegon Nederland: Aegon nooit mee in zee gaan

sad Niet opgelost
Luna

Mijn lijfrente kwam vrij op 25 juni 2020, daarvoor regelmatig mail ontvangen om een rekening te openen. Op de dag zelf constant in de gaten gehouden wat mijn bedrag zou worden dat was 18.013,28. De 26e was het ineens 17.868,09 en geen enkele communicatie meer met Aegon. Zelf aan de bel getrokken en gevraagd hoe dit kon. Wisten ze geen antwoord op., zouden dit uitzoen, nooit iets gehoord!! Aegon communiceert zo ie zo niet, dus besloten weg te gaan daar en ergens anders een rekening te openen, vele malen goedkoper dan bij Aegon!
Nooit meer iets gehoord, ook niet dat ze het bedrag overgezet hebben, wat ineens 3,00 meer was. Ik vind het een schande dat Aegon heel graag iets afsluit, bijna dwingend en vervolgens zijn klant na 20 jaar last stikken!

Aegon op zijn fouten wijst

Aegon Nederland
    Beste Luna,

Uw klacht heb ik doorgezet naar de betreffende afdeling. Van mijn collega's ontvangt u zo snel mogelijk een reactie op uw klacht. Omdat uw klacht rechtstreeks wordt behandeld, sluit ik deze hier op Klachtenkompas.

Vriendelijke groet,

Eric
    Aegon Webcare

Luna

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?