Opgelost door Aegon Nederland: AEGON reageert niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 144675
Gebruiker
Thijs
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 30 november 2015 online een aanvraag ingediend voor de uitkering van een aantal polissen van mijn overleden schoonmoeder.
In een reply schreef men dat AEGON binnen 10 dagen zal reageren.
Tot op de dag van vandaag niets vernomen van AEGON. We zijn inmiddels 22 dagen verder.
Vandaag e.e.a. telefoniosch gedaan en gewoon geholpen.

BIj ASR zijn ook oude polissen ondergebrachtvan mijn schoenmoeder.
Deze maatschappij heeft niet alleen geantwoord binnen 10 dagen, maar ook de polissen uitgekeerd binnen die 10 dagen.

Waarom is er een mogelijkheid om dit soort zaken online te regelen , terwijl dat kennelijk niet gelezen/beantwoord wordt?

De oplossing

Heb ik zelf al geregeld..

Ik zou wel graag een antwoord hebben op de vraag waarom e.e.a. zo gelopen is.
Ik hoop voor andere mensen dat de 10 dagen termijn wel opgevolgd wordt.
Doe wat U beloofd, AEGON.

2 reacties

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste Thijs,

    Ik sta hier ook van te kijken en ga aan de slag want ons doel is zeker niet om geen antwoord te geven. Ik kom hier zo snel mogelijk bij je op terug!

    Vriendelijke groet,
    Boukje
    Aegon Webcare
  2. Auteur
    Thijs
    Datum
    Vandaag is er telefonisch contact geweest en is e.e.a. besproken, waaronder de aktie vanuit Aegon om herhaling te voorkomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen