Opgelost door Aegon Nederland: AEGON reageert niet
Details
De klacht
Op 30 november 2015 online een aanvraag ingediend voor de uitkering van een aantal polissen van mijn overleden schoonmoeder.In een reply schreef men dat AEGON binnen 10 dagen zal reageren.
Tot op de dag van vandaag niets vernomen van AEGON. We zijn inmiddels 22 dagen verder.
Vandaag e.e.a. telefoniosch gedaan en gewoon geholpen.
BIj ASR zijn ook oude polissen ondergebrachtvan mijn schoenmoeder.
Deze maatschappij heeft niet alleen geantwoord binnen 10 dagen, maar ook de polissen uitgekeerd binnen die 10 dagen.
Waarom is er een mogelijkheid om dit soort zaken online te regelen , terwijl dat kennelijk niet gelezen/beantwoord wordt?
De oplossing
Heb ik zelf al geregeld..Ik zou wel graag een antwoord hebben op de vraag waarom e.e.a. zo gelopen is.
Ik hoop voor andere mensen dat de 10 dagen termijn wel opgevolgd wordt.
Doe wat U beloofd, AEGON.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.