Klacht Aegon Nederland: Aegon vindt haar klanten niet belangrijk

Stiphout7

Op onze huwelijksreis naar Maleisië misten wij de vlucht terug van KLM. Dit kwam doordat onze voorafgaande binnenlandse vlucht met Air Asia 3 uur vertraging had als gevolg van storm. Ik heb me de hele avond lang suf gebeld (totale belkosten: €150,-) met mijn reisorganisatie, KLM en Air Asia. Uiteindelijk lukte het niet om het vliegtuig te halen en moesten wij ter plekke nieuwe tickets kopen t.w.v. ong. €1300,-. Aegon wees vervolgens mijn schadeclaim af omdat ik op het moment zelf met Aegon had moeten bellen volgens de polisvoorwaarden... Ik krijg alleen maar pdf's terug waarin wordt gezegd dat ze bij hun standpunt blijven, welk argument ik ook aandraag. Er is geen inkel inlevingsvermogen of meedenken, enkel en alleen omdat ik er niet aan gedacht heb hen te bellen toen ik gestresst met mijn handen in het haar stond op een vliegveld in Maleisië.

Op zijn minst een excuus en een bijpassende compensatie. Inmiddels heb ik mijn verzekeringen bij Aegon opgezegd, maar ik zou graag weer klant worden als ze laten merken dat ze mij graag willen helpen en mij belangrijk vinden.

Aegon
    Beste J.B. van Stiphout,

Wat ontzettend naar dat jullie huwelijksreis op zo'n manier is geëindigd. Ik snap dat het niet helpt dat u dan bericht krijgt dat de schade niet vergoed wordt. Ik zet uw klacht door naar de afdeling die hierover gaat. We komen er binnen uiterlijk 10 werkdagen bij u op terug!

Gesina
    Aegon Webcare
    Aegon
    Beste J.P. van Stiphout,

De schade afdeling heeft uw klacht in behandeling genomen. Zij blijft echter bij haar standpunt. De polisvoorwaarden zijn hier ook duidelijk in.
    Ik snap dat dit geen prettig bericht is en dat u het hier niet mee eens bent. Uw schade is nu een aantal maal opnieuw bekeken. Als u het niet eens bent met deze beslissing, kunt u zich nog wenden tot Kifid. Wij kunnen hierin niets verder voor u in betekenen.

Eric
    Aegon WEbcare

Stiphout7
Geen

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?