Klacht Aegon Nederland: Aegon vindt haar klanten niet belangrijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 305704
Gebruiker
Stiphout7
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op onze huwelijksreis naar Maleisië misten wij de vlucht terug van KLM. Dit kwam doordat onze voorafgaande binnenlandse vlucht met Air Asia 3 uur vertraging had als gevolg van storm. Ik heb me de hele avond lang suf gebeld (totale belkosten: €150,-) met mijn reisorganisatie, KLM en Air Asia. Uiteindelijk lukte het niet om het vliegtuig te halen en moesten wij ter plekke nieuwe tickets kopen t.w.v. ong. €1300,-. Aegon wees vervolgens mijn schadeclaim af omdat ik op het moment zelf met Aegon had moeten bellen volgens de polisvoorwaarden... Ik krijg alleen maar pdf's terug waarin wordt gezegd dat ze bij hun standpunt blijven, welk argument ik ook aandraag. Er is geen inkel inlevingsvermogen of meedenken, enkel en alleen omdat ik er niet aan gedacht heb hen te bellen toen ik gestresst met mijn handen in het haar stond op een vliegveld in Maleisië.

De oplossing

Op zijn minst een excuus en een bijpassende compensatie. Inmiddels heb ik mijn verzekeringen bij Aegon opgezegd, maar ik zou graag weer klant worden als ze laten merken dat ze mij graag willen helpen en mij belangrijk vinden.

2 reacties

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste J.B. van Stiphout,

    Wat ontzettend naar dat jullie huwelijksreis op zo'n manier is geëindigd. Ik snap dat het niet helpt dat u dan bericht krijgt dat de schade niet vergoed wordt. Ik zet uw klacht door naar de afdeling die hierover gaat. We komen er binnen uiterlijk 10 werkdagen bij u op terug!

    Met vriendelijke groet,

    Gesina
    Aegon Webcare
  2. Auteur
    Aegon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.P. van Stiphout,

    De schade afdeling heeft uw klacht in behandeling genomen. Zij blijft echter bij haar standpunt. De polisvoorwaarden zijn hier ook duidelijk in.
    Ik snap dat dit geen prettig bericht is en dat u het hier niet mee eens bent. Uw schade is nu een aantal maal opnieuw bekeken. Als u het niet eens bent met deze beslissing, kunt u zich nog wenden tot Kifid. Wij kunnen hierin niets verder voor u in betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Eric
    Aegon WEbcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stiphout7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen