Klacht Aegon Nederland: afhandeling duurt nu al 7 maanden...en ze blijven maar pingelen

parkeerbeugel

Onze parkeerbeugel is kapotgereden. De veroorzaker bekent het voorval en Aegon probeert er met een fooi vanaf te komen onder het mom van "een redelijk voorstel". De daadwerkelijk geleden schade vergoeden lijken ze niet op uit (dat had ze honderden euro's aan manuren gescheeld die nu alleen maar ingezet worden om maar niet te hoeven uitkeren). Voor de fooi die ze bieden kunnen we nog geen halve beugel kopen.
Ondertussen kunnen we onze parkeerbeugel niet gebruiken en zijn we al 7 maanden bezig. Er gebeurt NIETS als we er zelf niet achteraan gaan (als gedupeerde hebben we zelf alle input aan moeten leveren (dossier, offertes, nabellen van tussenpersonen, etc.).

Het vergoeden van de geleden materiele schade ad 228,- ex btw (275,88 incl. btw).

Aegon
    Beste Duncan,

Ik heb uw klacht doorgezet naar de betreffende afdeling. U krijgt hierover binnen 10 werkdagen bericht van hen.

Groet,

Stephan Aegon webcare
    Aegon
    Beste Duncan,

Ik heb begrepen dat mijn collega van de afdeling schade u een e-mail heeft gestuurd met een reactie op uw klacht. Ik hoop dat de klacht hiermee voldoende is afgehandeld. Ik sluit uw klacht hierbij graag.

Arvid
    Aegon Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?