Klacht Aegon Nederland: betaling die per 1-05-2012 uitgekeerd had moeten zijn nog steeds niet gehad

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 3282
Gebruiker
ria van den berg
Datum
3 reacties

Details

De klacht

mijn ex mijn en ik hadden een pensioenverzekering bij u deze per 1-05-2012 uit gekeerd worden heb al enkele keren gebeld en zeggen steeds dat ze niet weten wanneer uit betaald wordt mijn inziens is dat niet zo moeilijk gewoon over maken toch? met vriendelijke groet, ria

De oplossing

gewoon uit betalen

3 reacties

  1. Auteur
    ria van den berg
    Datum
    de klacht is in middels opgelost er is betaald. met vriendelijke groet ria
  2. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste mevrouw Van den Berg,Ik ben blij te lezen dat de klacht is afgehandeld.Heeft u nog vragen, dan kunt u ons altijd bellen op nummer 088 344 1234 op werkdagen van 8:00 tot 21:00 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00.Vriendelijke groet,
    Anne
    AEGON Webcare
  3. Auteur
    ria van den berg
    Datum
    ik vind het geen servies als naar tig keer bellen en 2 maanden later je geld krijgt en dat er 1 medewerker is die het heeft geregeld voor mij. mvg ria

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ria van den berg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?