Klacht Aegon Nederland: desinformatie gehad over sprintplan en ben nu hierdoor de dupe geworden , als ik had geweten dat ik

Klachtnummer
# 631735
Gebruiker
Sprintje#M
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Destijds via tussenpersoon sprintplan aangekocht in 1998 met uitleg dat mijn totale inleg verzekerd was. 5 jaar elke maand 150 gulden ingelegd en na 5 jaar bleek mijn inleg niet verzekerd te zijn?? Totaal desinformatie van tussenpersoon gekregen dus. Er werd na 5 jaar dus niets uitgekeerd en mijn inleg kreeg ik dus ook niet wat mij wel uitgelegd was en waar ik expliciet naar had gevraagd.

Gewenste oplossing

Wil zoals mij beloofd was door tussenpersoon sprintplan mijn inleg terug krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Aegon Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.J.J. Schelen,

    Bedankt voor uw bericht over uw Sprintplan. Uw klacht heb ik doorgezet naar de afdeling Sprintplan. U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van deze afdeling. Mijn collega's nemen rechtstreeks contact met u op. Hierbij sluit ik uw klacht op Klachtenkompas.

    Meer informatie over onze klachtenafhandeling vindt u via
    htpps://www.aegon.nl/particulier/klantenservice/klachten

    Vriendelijke groet,
    Hanna
    Aegon Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen