Klacht Aegon Nederland: Extra kosten door te lange beoordeling OHA.

OHAaanvraag

ivm een scheiding is er een uitkoopsom bovenop de bestaande hypotheek aangevraagd. Deze aanvraag is in maart gedaan, ondertussen is er nog steeds niks rond en wordt er fout op fout gemaakt bij aegon. Hierdoor heb ik vandaag weer te horen gekregen dat het bestaande taxatie rapport is verlopen en er opnieuw een rapport aangeleverd moet worden. En dus weer extra kosten gemaakt moeten worden. Een taxatie rapport is 6 maanden geldig en Aegon krijgt het niet voor elkaar om een verhoging te beoordelen binnen 6 maanden.

ik wil dat de extra gemaakt kosten worden vergoed door de hypotheekverstrekker, deze aanvraag is al meer dan 7 maanden gaande.

Aegon Nederland
    Beste M. Harthoorn,

Bedankt voor uw bericht. Uw klacht heb ik doorgezet naar onze hypotheekafdeling. U krijgt uiterlijk binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling. Mijn collega's nemen rechtstreeks contact met u op. Hierbij sluit ik uw klacht op Klachtenkompas.

Meer informatie over onze klachtenafhandeling vindt u via

Vriendelijke groet,
    Hanna
    Aegon Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?