Opgelost door Aegon Nederland: Gedupeerd door Aegon Sprintplan

Ik heb destijds deelgenomen aan het 'Sprintplan' ( aandelenlease) van Aegon voor 6800 euro wat VOLLEDIG IS OPGEGAAN in KOSTEN, ETC. Vele gedupeerden vechten de constructie met uitleg van Aegon aan in stichtingen ( GESP), verenigingen ( Consument en Recht, Sprintplanclaim, e.a. ) en individueel en krijgen begrip en ook gelijk van de rechter. Aegon doet echter niets. Zelfs Dijsselbloem vindt dat het opgelost moet worden, maar maakt zijn toezegging ook niet waar.
Hoog tijd voor de Consumentenbond om nu eens écht in actie te komen en haar autoriteit en kennis in deze strijd gaat werpen. En zorgen dat deze zeer slepende kwestie nu eens opgelost wordt.

Aegon moet de vele duizenden gedupeerden deels schadeloos stellen conform uitspraken van diverse Rechtbanken die Aegon steeds in het ongelijk stelden maar geen keiharde eisen gaven.
Voor mij eis ik 3400 euro, t.w. de helft van de 6800 euro die door mij zijn ingelegd.

Aegon
    Beste gé, Uw klacht heb ik doorgezet naar de betreffende afdeling. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling. Vriendelijke groet, Eric Aegon Webcare
    Aegon
    Geachte heer Bouwman,

Ik heb begrepen dat u inmiddels een brief heeft ontvangen van onze achterliggende afdeling op basis waarvan u verder kunt met het coulanceverzoek. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Stephan
    Aegon Webcare
    ben bezig om aan vragen/eisen van Aegon te voldoen wat tijd vergt.
    Wacht op gevraagde aktie van Belastingdienst
    Dit begrijp ik niet! Op het huidige scherm zijn 2 mogelijkheden: 1. nieuwe reactie en 2. klacht afsluiten.
    Hierboven heb ik de stand van zaken weergegeven maar, de klacht afsluiten wil ik dus niet!
    Dit is een tussenstand: ik heb contact met Aegon. Wordt vervolgd.

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?