Klacht Aegon Nederland: geen inzicht in documenten hypotheek

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 631453
Gebruiker
L.J. Dijkstra
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al sinds 10 oktober kan ik niet mijn documenten inzien die worden aangemaakt in Mijn Aegon. Documenten die betrekking hebben op mijn nieuwe hypotheek, bouwdepot, overbruggingslening en oude hypotheek. Informatie die ik nodig heb krijg ik daarmee gewoon niet. Na meerdere keren contact met klantenservice zowel telefonisch als via chat als via foutmelding formulier, ben ik nog steeds niet geholpen. Hoe krijg ik de informatie waar ik recht op heb?!

Gewenste oplossing

Mij de documenten via mail of post sturen of de website of app repareren zodat ik de informatie en documenten weer kan inzien.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Aegon Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L.J. Dijkstra,

    Bedankt voor uw bericht over Mijn Aegon. Uw klacht heb ik doorgezet naar mijn collega's die gaan over Mijn Aegon. U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie vanuit hen. Mijn collega's nemen rechtstreeks contact met u op. Hierbij sluit ik uw klacht op Klachtenkompas.

    Meer informatie over onze klachtenafhandeling vindt u via
    htpps://www.aegon.nl/particulier/klantenservice/klachten

    Vriendelijke groet,
    Niels
    Aegon Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen