Opgelost door Aegon Nederland: Geen toegang tot mijn bankrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 444367
Gebruiker
Lammetje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aegon heeft een nieuwe identificatie methode. Voor deze methode heb je een recente mobiel nodig. Als je die niet hebt kun je je niet laten identificeren en heb je geen toegang tot Aegon en je eigen product, in mijn geval mijn bankrekening.

De oplossing

Het slot afhalen van mijn bankrekening

1 reactie

  1. Auteur
    Aegon Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lammetje,

    Ik heb begrepen dat u inmiddels ook rechtstreeks een klacht bij ons heeft ingediend. Uw klacht hier sluit ik daarom. U ontvangt binnen tien werkdagen van de afdeling een reactie op uw klacht.

    Vriendelijke groet,
    Eric
    Aegon Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lammetje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het slot op het account is weggehaald
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen