Klacht Aegon Nederland: Geen vergoeding voor de gehele vloer

sad Niet opgelost
Tilburg 013

Ik heb waterschade aan mijn laminaat vloer in de keuken nu loopt mijn vloer helemaal door de onderverdieping en omdat de vloer niet meer leverbaar is moet er een nieuwe vloer in anders krijg ik kleurverschil en ander model nu willen ze alleen de keuken vloer vergoeden en daar ben ik het niet mee eens

Ik wil dat de gehele vloer word vergoed

Tilburg 013
Ze gaan het nog uitzoeken hoe het verder word afgehandeld ik zal maar afwachten gr De klacht is niet opgelost ze willen niet de gehele vloer vergoeden ik accepteer nu een afkoopsom van 600€ en de rest moet ik zelf betalen dat gaat me 1200€ kosten ben heel teleurgesteld ik ga de verzekering hierna opzeggen voor mij geen aegon meer helaas de klacht is helaas niet opgelost en we zijn nu al 3mnd verder ik heb de klacht bij kifid neergelegd naar aegon reageert helaas niet op de klacht ik vind dit een hele vervelende zaak ook de manier hoe jullie met jullie klanten omgaan ik zit nu al 3mnd met een vieze vloer die ik biet kan verwijderen helaas aegon is voor mij de slechtste verzekering ook de afhandeling met klachten julie laten de klanten gewoon stikken echt waardeloos

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?