Klacht Aegon Nederland: Huisdierenverzekering: oplichterij!

Boomer07

Al 11 jaar heb ik een huisdierenverzekering voor mijn hond, afgesloten bij Kruidvat en nu ondergebracht bij Aegon. Jaarlijks wordt de premie, bij afsluiten 12 euro per maand, verhoogd omdat de hond ouder wordt, intussen betaal ik 40 euro per maand.
Nu blijkt dat ellebogen en artrose, puur ouderdomskwalen zijn uitgesloten. Dus wel duurder maken omdat de hond ouder wordt maar ouderdomskwalen niet vergoeden: dit ruikt naar oplichterij.

Kritisch naar de voorwaarden kijken en mij de premieverhogongen terug betalen.

Aegon Nederland
    Beste Boomer07,

Ik heb uw klacht geregitsreerd. U ontvangt binnen tien werkdagen een reactie van ons.

Vriendelijke groet,

ERic
    Aegon Webcare
    Goedendag,

ik zal mijn klacht nogmaals omschrijven. In 2008 heb ik voor mijn 1,5 jarige hond bij Kruidvat een huisdierenverzekering afgesloten en betaalde toen 12 euro per maand. in de loop der jaren is de premier verhoogd omdat de hond ouder werd. Dat begrijp ik enigszins, hoe ouder hoe meer kwalen. Ik betaal intussen 40 euro per maand. Groot is mijn verbazing dat ouderdomsklachten, zoals aan de elleboog, zijn uitgesloten. Ik ging er vanuit dat het solidariteisbegingsel van toepassing is maar Aegon hanteert regels die ruiken naar oplichting. hoe ouder hoe meer premie maar ouderdomskwalen zijn uitgesloten.
    Hele slechte beurt van Aegon, ik heb de verzekering per direct beëindigd en verwacht minimaal dat de opzegtermijn van 1 maand vervalt én dat een deel van de betaalde premie wordt terugbetaald. ik ben bereid 12 euro plus indexering per maand te betalen en dring aan op terugstoring van het teveel betaalde.
    Aegon Nederland
    Beste Boomer07,

Inmiddels heb ik u een reactie gestuurd via e-mail. Daarom sluit ik uw klacht hier op Klachtenkompas.

Vriendelijke groet,

Eric
    Aegon Webcare

Boomer07
Er is alleen uitleg gegeven. Ik heb gevraagd om de opzegtermijn te laten vervallen als minimale tegemoetkoming maar daar reageert Aegon niet op.

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?