Opgelost door Aegon Nederland: Ik kan niet opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 367323
Gebruiker
Katja75
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Website werkt niet goed. Ik kan mijn verzekering niet opzeggen. Als ik opzeggen per vandaag kies, dan lees ik ga naar vorige scherm en voer een latere datum in. ( Want ik heb een maand opzegtermijn) Dan ga ik het vorige scherm terug en voer ik dus een maand later 23 juni in en dan reageer de website niet meer

De oplossing

Mijn verzekering opzeggen

3 reacties

  1. Auteur
    Aegon Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw van der Valk,

    Vervelend dat het nog niet was gelukt om je verzekering op te zeggen. Als u voor mij uw geboortedatum, polisnummer en volledig IBAN waarvan wij incasseren heeft, beëindig ik de verzekeringen voor u. Wist u overigens dat u nog veel makkelijker contact met ons op kunt nemen via de Klantenservice van Aegon? U vindt de contactopties op https://www.aegon.nl/particulier/klantenservice-2

    Met vriendelijke groet,

    Robert de Vries
    Aegon Webcare
  2. Auteur
    Aegon Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw van der Valk,

    Ik heb het woon- en vrijetijd per direct opgezegd. U ontvangt daar nog een bevestigingsmail over.

    Met vriendelijke groet,

    Robert de Vries
    Aegon Webcare
  3. Auteur
    Katja75
    Datum
    Dankuwel, dat het zo snel is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Katja75
Datum
Uiteindelijke oplossing
De verzekering is voor me opgezegd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?