Klacht Aegon Nederland: Koersplan uit 2002

Klachtnummer
# 123567
Gebruiker
Erik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een koersplan uit 2002 van Aegon. Overal hoor ik dat ik hier een vergoeding voor kan krijgen. Het is me verkocht met de smoes:" je krijgt altijd je eigen inleg weer terug". Er was geen reden om het niet te doen zo leek het. Zo'n oplichter is een schande voor alle mensen die zich verkoper of sales representative of iets in die aard noemen. Graag hoor ik wat ik nu moet doen om compensatie te krijgen voor de schade van mijn te hoge koersplan kosten? Alvast bedankt.

De oplossing

Compensatie voor de te hoge kosten en daardoor de te lage belegging.
Mijn eigen inleg+rente terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste heer Van Aerle,

    Vandaag heb uw klacht ontvangen. Ik heb u zojuist gebeld maar kreeg geen gehoor, daarom wil ik u via deze weg informeren. Uw Koersplan is nog actief. Voor Koersplannen die nog actief zijn hoeft u zich niet zelf aan te melden voor de Regelingspaarbeleg2014 maar wordt uw polis automatisch meegenomen voor een herberekening. Zodra er meer bekend is over uw polis informeren wij u per brief. Via onderstaande link kunt u meer vinden over deze regeling. http://aegon.me/1IRFEPu
    Als u nog aanvullende vragen hebt dan hoor ik het natuurlijk graag. Voor nu wens ik u een fijne avond toe!

    Vriendelijke groet,
    Marleen
    Aegon Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen