Klacht Aegon Nederland: Koersplan van 1990 t/m 2002

Klachtnummer
# 35693
Gebruiker
DE Knapste
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gebeld met Aegon over mijn Koersplan met de vraag of ik ook een vergoeding krijg zoals het vandaag 24 september 2013 in de krant staat ( Gelderlander).
Als antwoord kreeg ik dat ik alleen in aanmerking kom als ik "lid"ben van Stichting Koersplan de weg kwijt.
Helaas is het ook niet meer mogelijk om daar lid van te worden.
Hoe kom ik nu aan mijn vergoeding waar ik ook recht op heb ??
M.v.g. Martin Ribbink

De oplossing

Hoe de afhandeling nu verder gaat verlopen.
Ik begrijp dat er nog geen bedragen bekend zijn, maar ik hoop wel te vernemen wat ik moet doen.

1 reactie

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Geachte heer DE Knapste,Ik heb uw klacht doorgezet naar de betreffende afdeling. Deze afdeling neemt binnen tien werkdagen contact met u op.Vriendelijke groet,
    Michiel
    Aegon Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen