Klacht Aegon Nederland: Nabestaandenpensioen wordt niet meer uitgekeerd sinds juni 2012.

Klachtnummer
# 24556
Gebruiker
ilsemas
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds juni 2012 is de uitkering van mijn nabestaandenpensioen een groot probleem. Het wordt namelijk niet meer automatisch aan mij over gemaakt. Nee; het wordt in eerste instantie helemaal niet over gemaakt en pas als ik, letterlijk de wanhoop nabij, er maar achteraan blíjf bellen en met loze beloftes om de tuin geleid wordt, is er kans dat het overgemaakt wordt. Dit is nu dus al bijna een jaar aan de gang en er wordt mij steeds toegezegd dat "de blokkade" opgeheven zal worden en het probleem opgelost is. Maar dit is dus niet het geval.

Ik weet niet meer wat ik nog kan doen om als klant serieus genomen te worden en ervoor kan zorgen dat ik kan genieten van mijn pensioen, in plaats van iedere maand met financiële zorgen te moeten leven.

Gewenste oplossing

Ik wens dat de uitkering van het nabestaandenpensioen iedere maand op een vaste dag (iedere 22e van de maand) automatisch aan mij overgemaakt wordt.

Daarnaast wens ik dat de door mij gemaakte kosten (rood staan: € 50,- , telefonische gesprekskosten: € 50,-) Vergoed worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste Ilse,Vervelend om te horen dat er nog steeds problemen zijn rondom de uitkering van je nabestaandenpensioen en dit al een jaar lang. Allereerst excuus namens mij en Aegon voor de gang van zaken. Ik begreep net van een collega dat je rondom het tijdstip van deze klacht bent teruggebeld en dat er een spoedbetaling wordt overgemaakt die al aan je was beloofd. Ook is er een VVV bon naar je gestuurd. Verder heb ik deze klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zij zullen uw klacht verder in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk met een antwoord komen. Met vriendelijke groet,Nino de Snoo
    AEGON Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen