Klacht Aegon Nederland: niet nakomen van afspraken

Klachtnummer
# 176553
Gebruiker
oehoe
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na herhaaldelijk bellen nooit de juiste persoon
aanwezig elke keer de belofte dat er dezelfde avond
Terug gebeld zal worden wat vervolgens nooit gebeurd
Klacht gemaild wordt ook na tien werkdagen niet op
gereageerd.
Er is geen fatsoenlijk contact mogelijk niet telefonisch
niet online.

Gewenste oplossing

Eindelijk eens contact

2 reacties

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste J. Jonker,

    Ik begrijp dat u graag beter contact wilt met ons. Uw klacht heb ik doorgezet naar de juiste afdeling, zodat zij dit kunnen oppakken. Zij zullen u binnen 10 werkdagen contact met u opnemen en u een reactie geven. Vanuit Webcare zullen wij dit voor u in de gaten houden.

    Vriendelijke groet,

    Eric
    Aegon Webcare
  2. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste meneer Jonker,

    We hebben zojuist gesproken aan de telefoon en ik begreep dat alles nu helder is: mijn collega van de afdeling hypotheken pakt de zaak verder met u op en u heeft verder direct contact met haar. Ik sluit daarom hierbij graag de klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Arvid
    Aegon Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen