Opgelost door Aegon Nederland: Niet vergoeden schade

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 611246
Gebruiker
K. Yorzhits
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik betaal al 3 jaar een doorlopende ALL RISK reisverzekering bij Aegon en nu was ik mijn Airpods verloren in het vliegtuig terwijl ik met een huilende baby in mijn armen stond.
Er wordt gezegd dat je gedekt bent wanneer je iets verliest maar duidelijk dus niet. Ze komen er makkelijk vanaf door te zeggen dat je de spullen onbeheerd in een open ruimte hebt achtergelaten. Tja, je kunt moeilijk 2 uur laten als je er achter komt even terug gaan om te zoeken he?!
Waarom betaal ik dan in hemelsnaam voor een reisverzekering????

Dit is voor mij reden om per direct op te zeggen. Zo zwart-wit gaan zij met hun klanten en service om. Belachelijk!

Gewenste oplossing

Dat het verloren product naar behoren wordt vergoed
Geboden oplossing
klacht is herzien en naar wens opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Aegon Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste K. Yorzhits,

    Bedankt voor uw bericht. Uw klacht heb ik doorgezet naar onze afdeling Schade. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling. Mijn collega's nemen rechtstreeks contact met u op. Hierbij sluit ik uw klacht op Klachtenkompas.

    Meer informatie over onze klachtenafhandeling leest u op https://www.aegon.nl/particulier/klantenservice/klachten

    Vriendelijke groet,
    Niels
    Aegon Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen