Opgelost door Aegon Nederland: Niet vergoeden schade

content Opgelost
K. Yorzhits

Ik betaal al 3 jaar een doorlopende ALL RISK reisverzekering bij Aegon en nu was ik mijn Airpods verloren in het vliegtuig terwijl ik met een huilende baby in mijn armen stond.
Er wordt gezegd dat je gedekt bent wanneer je iets verliest maar duidelijk dus niet. Ze komen er makkelijk vanaf door te zeggen dat je de spullen onbeheerd in een open ruimte hebt achtergelaten. Tja, je kunt moeilijk 2 uur laten als je er achter komt even terug gaan om te zoeken he?!
Waarom betaal ik dan in hemelsnaam voor een reisverzekering????

Dit is voor mij reden om per direct op te zeggen. Zo zwart-wit gaan zij met hun klanten en service om. Belachelijk!

Dat het verloren product naar behoren wordt vergoed
klacht is herzien en naar wens opgelost

Aegon Nederland
    Beste K. Yorzhits,

Bedankt voor uw bericht. Uw klacht heb ik doorgezet naar onze afdeling Schade. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling. Mijn collega's nemen rechtstreeks contact met u op. Hierbij sluit ik uw klacht op Klachtenkompas.

Meer informatie over onze klachtenafhandeling leest u op https://www.aegon.nl/particulier/klantenservice/klachten

Vriendelijke groet,
    Niels
    Aegon Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?