Opgelost door Aegon Nederland: Nieuwe premie doorlopende reis verzekering veel hoger dan website aangeeft.

R. Blokland

Premie doorlopende reisverzekering dit jaar veel hoger dan op hun website staat.
Deze verzekering heb ik al 10 jaar (daardoor 10 % korting). Ik ga nu 14,87 euro per maand betalen, terwijl de Aegon website 12,77 aangeeft (zonder korting). Telefonisch werd aangegeven dat dit niet te veranderen is. Klacht ingediend en daar werd ook gezegd: Er vind dit jaar een premieverhoging plaats en
hierdoor kan de premie op de website en uw nieuwe premie afwijken en anders moet u uw verzekering maar opzeggen en weer een nieuwe afsluiten.

Premie aanpassen oals op de website staat en niet veel meer.
Een nieuwe reisverzekering met de premie genoemd op de website met toch behoudt van mijn loyaliteitspremie van 10%. Zeer netjes opgelost.

Aegon
    Beste R. Blokland,

Uw klacht heb ik doorgezet naar de schadeafdeling. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze
    afdeling.

Vriendelijke groet,
    Sarah
    Aegon Webcare
    Aegon
    Beste R. Blokland,

Van de afdeling heb ik begrepen dat uw klacht inmiddels opgepakt is. U heeft hier ook een e-mail over ontvangen. Ik leg u graag kort uit hoe uw klacht afgehandeld is.
    Door een andere manier van indexatie kan de premie die u online berekent afwijken van de premie voor uw lopende verzekering. Zoals eerder uitgelegd kunnen we de premie op uw bestaande polis helaas niet verlagen, omdat het systeem dit niet toelaat. Wij hebben daarom voor u een nieuwe polis opgemaakt waarvoor u de lagere premie betaalt. We hebben uw loyaliteitskorting ook gehandhaafd, waardoor u nog voordeliger uitkomt.

Daarom sluit ik deze klacht. Als u nog vragen heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Vriendelijke groet,
    Sarah
    Aegon Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?