Klacht Aegon Nederland: Onnodig omslachtige en klantonvriendelijk ID procedure

sad Niet opgelost
G. Speijer

Zeer omslachtige en onnodig ingewikkelde procedure voor verplichte her identificatie. Moet extra app downloaden en verplicht iPhone 7 of hoger hebben. En twee divisies!!! Alleen handig voor Aegon en zeer klantonvriendelijk voor rekeninghouder! Welke nerd heeft dit bedacht en welk managementlid zit te pitten. Als geen simpel alternatief wordt geboden, haal ik mijn rekeningen leeg.
Heel veel klachtenkompas internet, maar nog geen alternatief. Past in bovenstaande houding. Nog weinig geleerd van de vorige bankencrisis.

Simpel alternatief voor mij en alle anderen

Aegon Nederland
    Beste G. Speijer,

Uw klacht heb ik doorgezet naar de afdeling Bankzaken. Mijn collega's nemen zo snel mogelijk, rechtstreeks contact met u op hierover.

Vriendelijke groet,

Eric
    Aegon Webcare
    G. Speijer
    Ondanks de aankondiging, dat er contact met mij opgenomen zou worden, is dat niet gebeurd! Zelfs dat is voor het super klant onvriendelijke Aegon kennelijk niet mogelijk. Wat een wanprestatie. Het lijkt wel het ministerie van Bankzaken: alleen bezig met zichzelf.
    Aegon Nederland
    Beste G. SPeijer,

Inmiddels contact heeft gehad met mijn collega, heb ik begrepen. Ik sluit daarom uw klacht hier op klachtenkompas.

Vriendelijke groet,

Eric
    Aegon Webcare

G. Speijer
Ben gebeld, dat ze ‘werken’ aan een oplossing!?! In ieder geval is nu toegezegd, dat er tot die tijd geen rekening afgesloten wordt. Volgens Aegon is dat “breed” gecommuniceerd, maar in ieder geval niet in de 3 herhalingsbrieven aan mij. Op mijn aangeven, dat het een nogal onnadenkende actie van Aegon was/is en dat het internet inmiddels bol van de klachten staat, werd me verteld dat mensen nu eenmaal gemakkelijk klagen via soc. media. Aegon heeft kennelijk nog steeds niet door dat ze er zijn voor de klanten en niet andersom! Bij hen ben je een lastige inbreuk op hun dagelijkse administratieve bezigheden😤😢😰

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?