Klacht Aegon Nederland: Oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 284861
Gebruiker
M.jabi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog steeds vragen om foto’s en documenten die er niet zijn

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Jabi,

    Gisteren heeft mijn collega uitgelegd dat de behandelaar van uw dossier nog aanvullende informate nodig heeft. Als u deze documenten niet heeft, kunt u het beste dit direct aangeven bij de behandelaar. Via de afdeling webcare kunnen wij u daar niet verder mee helpen. Ik sluit daarom uw klacht hier.

    Met vriendelijke groet,
    Eric
    Aegon Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.jabi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik word van het kastje Naar de muur gestuurd En heb meer dan 10x dezelfde mail gekregen Er ontbreekt elke keer wat terwijl ik alles meerdere keren heb gestuurd Het vreemdste is dat niemand naar mijn spullen is komen kijken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?